რეგისტრაცია კონტაქტი წესები ჩვენს შესახებ

კალენდარი
«    მაი 2012    »
ორსაოთხუპაშაკვ
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

ავტორი: Priest_Is_Back | 9 აპრილი 2010 | ნანახია: 1451

 

Judas Priest - Painkiller Tour In Detroit


სიახლე
შემსრულებელი : Judas Priest
დასახელება : Painkiller Tour In Detroit
ჟანრი : Heavy Metal
ქვეყანა : UK
Judas Priest - Painkiller Tour In Detroit
წელი : 1990


კონცერტის შესახებ:
დიდი ხნის დეპრესიის შემდეგ, რომელიც იმით იყო გამოწვეული, რომ კონცერტებს სერვერზე ვეღარ ავტვირთავ, კვლავ მინდა შემოვიჭრა ჩემი დუხის სიახლით და მინდა შემოგთავაზოთ ჩემი უსაყვარლესი ჯგუფის, გენიალური Judas Priest - ის მართლაც რომ ერთ-ერთი საუკეთესო ლაივი ბევრისთვის საყვარელი ალბომის, Painkiller - ის ტურნედან, რომელიც დეტროიტში შედგა. . . ამ კონცერტის შემდეგ თამამად შეგვიძლია ვთქვათ რომ ჯგუფმა პიკს სწორედ ამ პერიოდში მიაღწია და ჰელფორდიც ამ წლებში იყო რაც იყო. . . კონცერტს ბევრი ჩემნაირიც დაესწრო და ჩემგან განსხვავებით მათ მისცა ღმერთმა ამ გენიალური ჯგუფის კონცერტზე კივილის საშუალება. . . მოკლედ რომ ვთქვათ ეს არის კონცერტი მაგარი აუდიტორიით, უძლიერესი შესრულებით და გემრიელი თრექლისტიც hurt . . . წაიშლება ამის ლინკი და მერე ელოდეთ როდის დაგიდებთ ასეთ გემრიელ კონცერტს hahaha


P.S. კონცერტი ეძღვნება საიტის უდიდეს პაპსავიკს ACDC - ს რომელმაც, თუ არ ვცდები, გუშინ ისეთი სისულელე წამოროშა, რომელსაც თვით I.M.D.P.J.P - ც ვერ მოიფიქრებდა hahaha ოუენსი ფეინქილერს ჰელფორდზე მაგრად მღერის ლაივშიო hahaha ხოდა ვურჩევ ნახოს ეს კონცერტი სადაც ასევე მაგ სონგსაც ასრულებენ მერე იფიქროს თავის ნათქვამზე hahaha


ფაილი:
ხარისხი : VHSRip
ფორმატი : MKV
ვიდეო : (740 x 480) 29.970 fps 2000 Kbps
აუდიო : 48KHz 281 Kbps CBR
ხანგრძლივობა : 01:42:38
ზომა : 1.7 GB




Judas Priest - Painkiller Tour In Detroit

1. Hell Bent For Leather
2. Grinder
3. The Hellion
4. Electric Eye
5. All Guns Blazing
6. The Sentinel
7. Metal Gods
8. Night Crawler
9. The Ripper
10.Beyond The Realms Of Death
11.Riding On The Wind (With Scott Travis Drum Solo)
12.A Touch Of Evil
13.Victim Of Changes
14.Painkiller
15.The Green Manalishi
16.Breaking The Law
17.Living After Midnight
18.You’ve Got Another Thing Coming



Judas Priest - Painkiller Tour In Detroit



 
 (ხმები: 5)
კომენტარები: 85 |ნახვა: 1451 | ამოსაპრინტერებელი ვერსია |
სტუმარო გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია, რადგან დარეგისტრირებულ პირს აქვს მეტი უფლებები.

    მზგავსი სიახლეები:     

  • - Judas Priest - Best Of - 1974 - 2oo8
  • Judas Priest - Rising In The East (Live In Tokio)
  • Judas Priest - British Steel Live (30th Anniversary Deluxe Edition)
  • AcDc - Live At Donington Palace 1991
  • Judas Priest - Victim Of Changes (Live IN Budokan)
  • Judas Priest - Live At Graspop Metal Meeting
  • GUNS N ROSES Biography
  • LED ZEPPELIN-Biography

  • სიახლე: |ავტორი: SABBATHOMAN თარიღი: 12 აპრილი 2010 12:52 | კომენტარები: 989

    TraVisa,
    cool გასაგებია ნუ იქ უფრო ბევრი პაპსა იდება და თამაშები და სისულელეები ზატო აქ დესები :D ხოდა ორივეს აქვს დადებითი და უარყოფითი მე მაინც მონო მირჩევნია

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 11 აპრილი 2010 14:30 | კომენტარები: 3696

    Priest_Is_Back,
    ერთ კვირაში ლეწე !!!

    SABBATHOMAN,
    ადრე მაგ საიტის მოდერატორი ვიყავი მაგრამ მერე მოვიდა ერთი პატარა უნიკალური და ექსკლუზიური გოგოშკა, დაიწყო საიტის განადგურება, დამაარსებლებმაც ხელი შეუწვეს, წესიერი მუსიკისდ ამდებებია რ დაგვაფასებს...ხოოოოდა წამოვედით და გავაკეთეთ მონო
    ეხლა წავიდა ის უნიკალური და ექსკლუზიური გოგონა და მემგონი ეშველა საიტს :D
    ისე კაი ხანია არც შევსულვარ

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: SABBATHOMAN თარიღი: 11 აპრილი 2010 11:15 | კომენტარები: 989

    ციტატა: Priest_Is_Back
    ღმერთმა შეარგოთ კაცო :)

    შეარგოთ რა მე მაგალითად ორივე საიტის მიყვარს და აქაც იდება მაგარი რაგააცეები და იქაც :) ხოდა დადე მე ყველა ლაივი მაქვს ამათი რაც გაქვს დადებული . და california jam black sabbathis gamosvla aravis sheudzlia dados?

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 11 აპრილი 2010 09:53 | კომენტარები: 6848

    Priest_Is_Back,
    ეს ნანახი მაქვს და ეგ როკ ინ რიო იუთუბზე ვნახე 1-2 სიმღერა და ეს ხევს. დადე რავი მე გადავწერ სხვისი არ ვიცი p

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Priest_Is_Back თარიღი: 11 აპრილი 2010 09:30 | კომენტარები: 1597

    SABBATHOMAN,

    ღმერთმა შეარგოთ კაცო :)

    აუ ჯუდასის როკ ინ რიო გინდათიი დავდოი? პროსტა იგივე თრექლისტია და მაგიტომ ვყოყმანობ :D დაჯე გამოკლებულია ამ თრექლისტიდან რამდენიმე :)

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: SABBATHOMAN თარიღი: 11 აპრილი 2010 00:01 | კომენტარები: 989

    ციტატა: Priest_Is_Back
    ნწ. . . 42 აქვს :D :D :D

    მაქედან 4ჯერ მე ვქენი ვაპაუზებ და მერე ჩერდება :შ :D ახლა გამით დავტოვებ ჩართულს

    ციტატა: TraVisa
    სულ მალე დაელოდეთ დანარჩენ ქართულ ინტერნეტ სივრცეში ამ კონცერტს
    თანაც იმ საიტებზეც ექსკლუზივს დააწერენ ტი შტოოო

    არ გაგიტყდეთ მაგრამ არც ესაა ნაკლები იქაც დევს კაი რაცხაები :D http://join.ge/concerts/18439-judas-priest-live-in-middletown-august-16-1991.htm
    l

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 10 აპრილი 2010 23:35 | კომენტარები: 6848

    ციტატა: TraVisa
    თანაც იმ საიტებზეც ექსკლუზივს დააწერენ ტი შტოოო

    :D :D :D

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Priest_Is_Back თარიღი: 10 აპრილი 2010 21:46 | კომენტარები: 1597

    ციტატა: TraVisa
    ოჰოჰოოოოოო 40 გადმოწერა აქვს


    ნწ. . . 42 აქვს :D :D :D

    უყურეთ გუშინ შენ და რეზომი? :D

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: E.V.H თარიღი: 10 აპრილი 2010 21:45 | კომენტარები: 170

    დესის ვოკალი ვერ დავამუღამე ამიტომ დესის ყველაზე საუკეთესო სიმღერად cosmic sea მიმაჩნია რომელსაც შემიძლია სულ ვუსმინო hurt

    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 10 აპრილი 2010 21:40 | კომენტარები: 3696

    ოჰოჰოოოოოო 40 გადმოწერა აქვს
    სულ მალე დაელოდეთ დანარჩენ ქართულ ინტერნეტ სივრცეში ამ კონცერტს
    თანაც იმ საიტებზეც ექსკლუზივს დააწერენ ტი შტოოო wink

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: METAL 4 LIFE თარიღი: 10 აპრილი 2010 20:18 | კომენტარები: 454

    ჰევი მაინც ჰევია!
    ჰევი მეტალი ვეჩნი იყო არის და იქნება მუდამ!
    ნუ დესი თავის პონტში ასწორებს და ჰევი თავისაში...
    მე პირადად ჰევი ყველას და ყველაფერს მირჩევნია მარა კაი ოლდ სკულ დესიც მაგრა მისწორდება...

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: nemesis თარიღი: 10 აპრილი 2010 17:16 | კომენტარები: 835

    მდაა რა კომენტარები წავიკითხე :D ან არ გეზარებათ ხახლოი :D

    მე 100 წელი რო ვუმტკიცო მიშკას დესი ჰევის ჯობია მეთქი ვერ გადავარწმუნებ.

    აზრი არ აქ რაღაცების წერას.

    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 10 აპრილი 2010 14:07 | კომენტარები: 6848

    TraVisa,
    მეც მაგას ვამბობ drinks ვიღაცა იღებს ვიღაცა ვერა დესიდან ემოციას p სულ ესაა.

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: WARLOCK თარიღი: 10 აპრილი 2010 14:04 | კომენტარები: 2040

    TraVisa,
    თუ ვოკალს ვერ ამუგამებ Voice Of The Souls,Cosmic Sea მოუსმინე და ემოცია ვერ მიიღე უემოციო ყოფილხარ მაშ :D

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 10 აპრილი 2010 13:55 | კომენტარები: 3696

    ACDC,
    ხო დესი მართლად კარგი ჯგუფია ვაღიარებ ამგრამ საერთოდ დეს მეტალისგან მე ემოციას ვერ ვიღებ უფრო აგრესიას ვხარჯავ ხოლმე დესში და ტრეშში ძირითადად
    ტრეშში გამონაკლისია 1-2 ჯგუფი რომელიც ემოციას მაინც მანიჭებს
    ხოდა ყველა ემოციას სხვადასხვაგვარად იღებს
    მე ვერ ვიღებთქო და ის დავწერე
    რამე ცუდი ვთქვი ?

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: SABBATHOMAN თარიღი: 10 აპრილი 2010 13:45 | კომენტარები: 989

    duel kap

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: gi rrr თარიღი: 10 აპრილი 2010 13:43 | კომენტარები: 580

    chemi bichuneebi laugh1 red hurt hurt hurt hurt

    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 10 აპრილი 2010 12:59 | კომენტარები: 6848

    WARLOCK,
    dontmention

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: WARLOCK თარიღი: 10 აპრილი 2010 12:56 | კომენტარები: 2040

    ბიჭო გადამრევთ რა რა გახდა ეს დესსი...საქარტველოში თმების გაზრდა არ შეიძლება და ამ საიტზე დესის მოსენააი:| დესის მოსმენა არ სეიძლება და პაპსა არჩი ენემის და ინ ფლეიმსის როგორ არაა მგზავრების კიდე :| ფუი ბლიად რააა...დესს როგოგ იძულებენ თან..ვერცერთი ვერ ახვალთ დესამდე იმიტომ რომ ბევს უნდა უსმენდე სხვა ჯგუფებს და არა 1-2 ალბომს პროსტა :| რავიცი Without Judgement ყველას დაევასა დაიგლიჯეს ყველაფერი...ეეეჰ

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 10 აპრილი 2010 12:33 | კომენტარები: 6848

    TraVisa,
    :D
    ვიცი რა ემოციასაც გულისხმობ როცა შენ ამბობ.აი Diamonds and Rust,Victim of Changes,Lochness ამათ რო უსმენ და რაღაც ზეემოციას რო იღებ და გრძნობ მუსიკას მაგას ეძახი ემოციას ხოდა მე მასეთივე ემოციას ჯგუფ დესის სიმღერებიდანაც ვიღებ ესარის და ეს p


    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Knight Stanley თარიღი: 10 აპრილი 2010 09:25 | კომენტარები: 777

    ხო დიტო ზუსტად ეგ

    სიახლე: |ავტორი: nietzsche თარიღი: 10 აპრილი 2010 08:08 | კომენტარები: 1350

    TraVisa,
    მთლიან ჯამში ბევრ რამეშეი გეთანხმები ოღონდ რამოდენიმეში ვერა და ის რამოდენიმე ძაან ბევრს ნიშნავს იმიტომ რომ Mთელი შენი მსჯელობა მაგაზეა აღებული:)
    ახლა გეტყვი რატომ
    შენ ამბობ
    ყველფერი ახალი კარგად დავიწყებული ძველია
    ყველაფერი ტრიალებს

    ამით შენ უარყოფ ტერმინს "სრულიად ახალი" რაც თავისთავად არასწორია.მაგალითად მოგიყვან ფოლკს.არსებობს ენშენთ ფოლკი რომელიც მთლიანად უძველეს ინსტრუმენტალურ მუსიკაზე ლირიკაზეა დაფუძნებული მაგრამ არსებობს ნეოფოლკი რომელსაც არანაირი კავშირი არ აქ და არც გავლენა ჰქონია მასზე რამეს (აგერ დამეთანხმება გიგა რომელიც უსმენს მაგ ჟანრს) არსებობს დარკფოლკი ორმლსაც დუმთან უფრო მეტი საერთო აქ
    ანუ ტერმინი ნეოფოლკ უკვე თავისთავად ახალია სრულიად ახალი,შენ კი ამ ჟანრს სანაგვეზე ისვრი უკვე. ავიღოთ მეტალი.ბლეკი არის სრულიად ახალი,იმიტომ რომ მასზე არანაირი გავლენა სხვა მიმდინარეობას არ ჰქონია(ლაპარაკი მაქ თრუ ბლეკზე რომლის ფძე არის სკანდინავიური მითოლოგია დაჟე ფოლკსაც არ ჰქონია გავლენა) მეშუგა არ მევასებაო მაგრამ სწორედ იმიტომაა ჩემთვის ყველაზე მაგარი მეტალჯგუფი,რომ შექმნა სრულიად ახალი მუსიკა პირველი მათ მეტალ ჯგუფია,არანაირი გავლენა არცერთი ჯგუფისგან აპოკალიპტური ლირიკა 8 სიმიანი გიტარები ისეთი რითმები რო ყურს აღქმა და დაჭერა უძნელდება.ხოდა მეშუგაც სრულიად ახალია,ისევე როგორც თული ოპეზი ხომ მიხვდი.
    რაც შეეხება "ყველაფერი ბრუნავს" შენივე აზრს ეწინააღმდეგენი,იმიტომ რომ პროგრესირება (მათემატიკაში გექნება ნასწავლი) წრფიული ან სხივური,უკუწრფიული მოვლენაა შესაბამისად წრეში პროგრესია ვერ შეიქმნება.მუსიკაშI უფრო რთულადაა საქმე.პროგრესი თავისთავად გამორიცხავს იმას რომ ვთქვათ მოვიდეს დრო როცა ელვის პრესლის მოუსმენენ,ან როლინგ სტოუნსი იქნება მოდაში.ფაქტია რომ დღეს მეტალი ისე პროგრესირებს და იმ ტემპებით როგორც არასდრსოს.ასევე უზომო პროგრესია ავანგარდი,პროგრესივ ავანგარდი მაგალითად ჯგუფი RAGE AGAINST THE MACHINE რომელიც ჩემი საყვარელი ჯგუფია და ალტერნატივაა,იმიტო რო ახალი სტლი დაამკვიდრა,აი აგრესია რომელსაც შენ ამბობ,ხომ არის ემოცია,ხოდა რეიჯებიდან რომ აგრესია მოდის იმდენს ვერცერთი ჰევი ბენდიდან ან დესიდან ვერ ვიღებ.ემოციას ვერ ავცდით.გასაგებია.არის ემოცია ტანში ჭრუანტელი ხომი შეიძლება გამოიწვიოს მხოლოდ დადებთმა ემოციამ.(აბა ზიზღი კბილების დაკრეჭვას და მასეთებს იწვევს) ხოდა ჭრუანტელი მეშუგას მუსიკაზეც მივლის და დესის მუსიკაზეც,იმიტომ რომ არის ნოვაცია.შენ აღიარებ თუ არა ეგ სხვა საკითხია ისევე როგოც ჩემს გემოვნებაზე,შენს გემოვნებაზეც ვერ აეწყობა მუსიკა.ბოლოს იმას ეგტყვი,რომ მსოფლიო აღარ დაბრუნდება იმ დროში სადაც პფ კკ დფ ლზ ითვლებოდნენ ავანგარდებად და სასწაულებად.ეგ გავლილი გაკვეთილია,რომელიც მისაღებზე უნდა ჩააბარო,მარა უმაღლესში ხომ არ გექნება თხა და გიგო სასწავლად - გართულდა მუსიკა
    აი დაახლოებით ის ლოგიკაა გეტყვი მაშინ მაგალითს. შენ გსურს დაბრუნება იმ საქართველოში სადაც ვოლგები ადინაცატები და დევინოსტადევიტები დადიოდნენი შეიძლება შენ ეს მოგწონს,მაგრამ არ იქნება.შეიძლება სიამოვნებას რეტრო სტილის როლს როისით იღებდე,სხვას კი ფერარი მოსწონს.მაგრამ როლს როისითაც გაუვლია :D ამას გეუბნები,რომ პროგრესი ფერარია და ვისაც გვინდა ფერარი გაგვატარეთ :D
    ყველანაირი პროგრესი ექსპერიმენტია მაგრამ ყველა არ ამართლებს.
    ქაოსს რაც შეეხება - ვისთვის როგორ.დამეთანხმე რომ დესის,თულის მეშუგას ლირიკა ბევრად სჯობს ჰევი მეტალ ბენდების ლირიკას ისევე როგორც დაკვრის ხარისხი ეს არაა ქაოსი,ეს პროგრესის შენებური გაგებაა,და ამით ცდილობ დააკნინო მათი შესაძლებლობა.
    პ.ს.კარგი იქნება თუ დიალოგი ამ ჭრილში გაგრძელდება და უაზრო ცინიზმში არ გადავალთ duel

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Priest_Is_Back თარიღი: 10 აპრილი 2010 00:12 | კომენტარები: 1597

    TraVisa,

    drums drums

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 10 აპრილი 2010 00:02 | კომენტარები: 3696

    Priest_Is_Back,
    სკოტის დრამ სოლო p

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Priest_Is_Back თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:53 | კომენტარები: 1597

    თრექლისტში რაგაც გამომრჩა და ჩავასწორე. . . აბა თუ მიხვდებით რაააი :D

    TraVisa,
    hurt

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:48 | კომენტარები: 3696

    ციტატა: ACDC
    ემოციას

    შენ აღზნება - გაღიზიანება - აგრესია - ანანიზმის სურვილსაც ემოციას ეძახი hahaha

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:36 | კომენტარები: 6848

    TraVisa,
    wink უჰჰ წინ გელის "ბედნიერება"

    ციტატა: TraVisa
    ემოციით აფასებ მუსიკას

    აბა მე რით ვაფასებ ემოციას თუ არ მომანიჭებს რა ... მინდა მუსიკა :D

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:33 | კომენტარები: 3696

    ციტატა: Priest_Is_Back
    .მუსიკა რომელიც ერთ დროს სევდასა და ტკივილს გამოხატავდა და ამასთანავე თავისუფლების სიმბოლო იყო გადაზრდილია სიძულვილში და თვითნებობაში.

    ლუკა მიყვარხარ
    ლესბო ფართი მოვაწყოთ რა wink
    მაგიტომ მევასები ჩემნაირი შეხედულებები რომ გაქ მუსიკაზე და ემოციით აფასებ მუსიკას
    ძამ ხარ !!!

    ციტატა: ACDC
    სსრკ და ქართული პარტიები და ხელმძღვანელები ისწავლეი

    არა
    დღეს შევქმენი სსრკ
    კარლო ჩხეიძე ევგენი გეგეჭკორი და მისთანებიც მივავლინე ერთა ლიგაში. იქიდან უარით გამომისტუმრეს. ხოდა ველოდები ხვალინდელ გაკვეთილს
    1233423-e seriis dasasruli wink

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Priest_Is_Back თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:25 | კომენტარები: 1597

    ACDC,

    :D

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:19 | კომენტარები: 6848

    ციტატა: Priest_Is_Back
    CLICK

    რა ლამაზია love
    ციტატა: Priest_Is_Back
    მასხარა ხარ რაა

    red wink friends

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Priest_Is_Back თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:10 | კომენტარები: 1597

    ციტატა: ACDC
    მივაფსი ჰალფორდსაც და რიპერსაც ყველაზე მაგრად ლუკა ასრულებს ფეინქილერს


    მასხარა ხარ რაა wink

    ციტატა: ACDC
    ნუ ბოდიალობ ერთი რაღაცებს რა


    CLICK

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:07 | კომენტარები: 6848

    ციტატა: TraVisa
    აუ რა მაგარი დღე იყო არა ?

    რომ დავერევით ხოლმე ერთმანეთს მუს გემოვნების გამო ზოგმა რომ შეხედოს იტყვის მტრები არიანო არადა ის დღე რომ ენახა იმენააა....
    აუ რა უმაგრესი დღე იყო მომენატრა ეგეთი დღეები

    hurt girl_in_dreams უმაგრესი იყო სამწუხაროდ ნაკლებობაა ეგეთი დღეების :(
    ციტატა: TraVisa
    მთელი დღეა პირელი მსოფლიოს ომის პროცესს და შედეგებს ვწერ თAვისი ვენის კონგრესებით და კიდევ რამდენი დამრჩა ვინ იცის და ეს რა არის იმასთან შედარებით

    ჩემნაირო :ჰენდშეიქ: :D
    სსრკ და ქართული პარტიები და ხელმძღვანელები ისწავლეი kap ძლივს გადავაგორე ეგ საკითხი kap (headbang)


    Priest_Is_Back,
    ნუ ბოდიალობ ერთი რაღაცებს რა wink tongue

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Priest_Is_Back თარიღი: 9 აპრილი 2010 23:07 | კომენტარები: 1597

    მოკლეედ 2 წუთით გავედი და. . . :D

    იტოგში ასეთები ხართ ახალგაზრდები რაა :D უსმენთ ამ დღევანდელ კარაქისტებს და გგონიათ რომ არიქა მეტალი განვითარდა, არადა არაფერიც არ განვითარებულა, პირიქით. . . მეტალმა თავის დროზე უკვე მიაღწია პიკს და ახლა უკვე ნელ-ნელა ისევ დაბლა ჩამოდის, დღევანდელი ჯგუფები პოპულისტები არიან და დღე და ღამე იმას ფიქრობენ როგორ დაამძიმონ მუსიკა, რომ როგორმე ლეგენდებს აჯობონ და სწორედ ეს არის მიზეზი იმისა რომ მუსიკას მუსიკა აღარ ჰქვია . . .მუსიკა რომელიც ერთ დროს სევდასა და ტკივილს გამოხატავდა და ამასთანავე თავისუფლების სიმბოლო იყო გადაზრდილია სიძულვილში და თვითნებობაში. . . შემდეგ კი გამოვლენ და იტყვიან საზოგადოაბამ ვერ გაგვიგოო, ჯერ მზად არ არიანო და ა.შ. . . თქვენც, ამ მუსიკის მსმენლები დარწმუნებული ვარ ამასვე ფიქრობთ, მაგრამ მარტო მძიმე რიფებით არ შეიძლება რა შეფასება. . . მთავარია ის რაც მის მიღმაა, სამოთხის კარიბჭე hurt

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: SABBATHOMAN თარიღი: 9 აპრილი 2010 22:46 | კომენტარები: 989

    kap კმარა სწავლა :D ეჰ ცუდია მე ასე არ ვიტანჯავ თავს მაგრამ ალბათ მე ზატო დამტანჯავი ქულები მექნება :D წარმატებები

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 9 აპრილი 2010 22:40 | კომენტარები: 3696

    SABBATHOMAN,
    მთელი დღეა პირელი მსოფლიოს ომის პროცესს და შედეგებს ვწერ თAვისი ვენის კონგრესებით და კიდევ რამდენი დამრჩა ვინ იცის და ეს რა არის იმასთან შედარებით wink

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: SABBATHOMAN თარიღი: 9 აპრილი 2010 22:34 | კომენტარები: 989

    TraVisa,
    ვაიმე კაცურად ამდენის წერა არ გეზარებაი :D ამდენს დავალებად რომ ვწერდე კაი მეცადინეობა გამომივიდოდა :D:D:D:D

    ჰალფორდ რას იჩყიტება სურათში რას გავს ეს ჩემისა :D

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 9 აპრილი 2010 22:13 | კომენტარები: 3696

    nietzsche,
    მკვდარი და ცოცხალი სულ სხცვა თემაა
    ჩემი აზრი თუ გაინტერესებს რამეში მარტო პროგრესივი არ კვდება იმიტომ რომ პროგრესივი ყოველთვის ახალი არის, მართალია ამ ბოლო დროს პროგრესივ მეტალის ბევრი ჯგუფი დაემსგავსა ერთმანეთს მაგრამ ძირითადად მაინც სიახლეა. რაღაც ახალი ექსპერიმენტია. მაგიტომ ვაფასებ ყველაზე ძალიან პროგრესიულ მიმდინარეობას იმიტომ რომ იქ მე სულ სხვა რაღაცას თAვისუფლების სინდრომსაც ვხედავ ოღონდ რაღაც ჩარჩოში მოქცეულს, ისეტს რომ გაგაგიჟებს მაგრამ რაღაც უკიდურესობაში არ მიგიყვანს.
    მუსიკაში თავისუფლების სინდრომი მაქვს შესწავლილი კარგად ჯაზიდან დაწყებული ბლექით დამთAვრებული. და საერთოდ მაგიტომ არ მიყვარს ისეტი ჟანრები როგორიც ბლექი და დესია რადგან უკვე ძალიან დიდი თAვისუფლებაა და ანარქიაში იზრდება. შეიძლება ანარქაია რაღაც დოზით კარგი იყოს მაგრამ ჩარჩოში ყველა უნდა მოვთავსდეთ თორემ ქაოსი ისედაც არ გვაკლია ყველა ადამიანს. დესი და ბლექი კი ჩარჩოს გაცდა, უკვე ყველაფერი იკადრეს. ამაში მიანც დამეთანხმეთ
    ხოდა პროგრესივზე რასაც ვმაბობდი.... ყველაფერი ახალი და გემოვნებიანნი ჩემთვის მისაღებია მაგრამ ყველაფერი მოწონების საკითხია. თქვენ გგონიათ ყველა პროგრესივ როკი მომწონს. აი მაგალითად კრიმსონი კი ძალიან კარგია მაგრამ დიდხანს რომ ვუსმინო თავის ტკივილი მაქვს ხოლმე გარანტირებული. მომწონს ძალიან მაგრამ ჯენეზისს ფლოიდს რაშს და სხვა ჯგუფებს ნაღდად ვერ ვამჯობინებ. ყველა პროგრესივი თავისთავად არის ექსპერიმენტი !!!
    სწორედ ასეტი ექსპერიმენტი შემოგვთავაზა საბათმა და ოზიმ თავისი მისტიუროით, ჯუდასებმა თავიანთი რომანტიულობითა და ამავე დროს დიდი აგრესიით (ნუ ჯუდასის ფსიქოლოგიაზე არ მინდა საუბარი თორემ ვეღარ გავჩერდები wink) მეიდენმა თავისი ინტრუმენტალებიტ რომელიც მაგარ დუხზე გვაყენებს ყველას, მენოვარმა თავისი საბრძოლო და სრულიად ახალი იდეოლოგიით და ასევე კლასიკის დიდი და ულევი ელემენტებით, ამერქან ჰევი მოგვცა. მეტალიკამაც თAვისი ისტორია მოგვიყვა შეიძლება ასეც ვთქვათ რადგან მეტალიკას სიმEრები ჯეიმსის ერთი დიდი ისტორიაა და მისი ცხოვრების ფსიქოლოგია. სლეიერმა დიდი აგრესია შემოიტანა ჩვენში, ქისმა თAვისი შოუებით მოხიბლა ხალხი ვენომმა ვაფშე გააგიჟა და თAვზე ხელი აარებინა თინეიჯერობას...... ეს ყველფერი მიიღო საზოგადოებამ, იმიტომ რომ ესეც მაშინ პროგრესიულ მიმდინარეობად აღიქვა ხალხმა. მაგრამ მრავალი მათგანი წინ აღუდგა ამ ჟანრს რადგან ეს პროგრესი და ეს ექსპერიმენტი მუსიკაში ვერ მოირგო საკუთარ თავზე. ესე არის და იქნება ყოველთვის რა
    მაგრამ არ დაივიწყოთ ერტი რამ !!!!!!

    ყველფერი ახალი კარგად დავიწყებული ძველია
    ყველაფერი ტრიალებს
    მოდაც მუსიკაც და საერთოდ ყველფერი
    დეენემივით არის ყველაფერი
    ძველი ელემენტებით ვივსებით და ახლებს ვამატებთ ცოტას

    ძნელია არ დამთანმოთ !!!


    ციტატა: ACDC
    მივაფსი ჰალფორდსაც და რიპერსაც ყველაზე მაგრად ლუკა ასრულებს ფეინქილერს

    აუ რა მაგარი დღე იყო არა ? p hurt

    რომ დავერევით ხოლმე ერთმანეთს მუს გემოვნების გამო ზოგმა რომ შეხედოს იტყვის მტრები არიანო wink არადა ის დღე რომ ენახა იმენააა....
    აუ რა უმაგრესი დღე იყო მომენატრა ეგეთი დღეები

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: ACDC თარიღი: 9 აპრილი 2010 22:12 | კომენტარები: 6848

    მივაფსი ჰალფორდსაც და რიპერსაც ყველაზე მაგრად ლუკა ასრულებს ფეინქილერს wink friends

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Dito თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:59 | კომენტარები: 1310

    ციტატა: Knight Stanley
    ეეე არ გაგიტყდეს ვარლოკ მარა ახალ დაბადებული ვარლოკა ბორნ ეგეინის ალბომის აბლოჟკაზე იჩითება ნახეთ

    ეესი :D:D

    აქ რა ომი გაჩაღებულა :D

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: nietzsche თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:35 | კომენტარები: 1350

    TraVisa,
    გეთანხმები ოღონდ ბლეკს არანაირი კავშირი არ აქ ან ძააან ცოტა აქ სულ დამოუკიდებლად წარმოიშვა თრუ ბლეკი :)
    ლეგენდა ბენდები არაიან და იქნებიან,თუმცა როგორც ჟანრი რომელიც აღარ პროგრესირებს(ანუ არ შობსახალ ბენდებს არაა ნოვაცია ახალი საუნდი მეტალში)
    მკვდარია აბა რაა
    თრეშსაც მასე მოუვა მალე და დაჟე ოლდ სქულ დესიც მკვდარია ან ისეა როგორც თრეში ;)
    პროგრესივ/როკ/მეტალს რაც შეეხება დღესდღეობით ორივეში ძაან ბევრი ახალგაზრდა ბენდები ისევე როგორც დესშI ხოდა მეტალიდან პროგრესირებს ავანგარრდი ალტერნატივა პროგრესივი და დესი :)
    მორჩა ამის თქმა მინდა ;)
    პ.ს ჰევი მაინც მკვდარია,მაგრამ არ ნიშნავს რო ბლეკსაბატს არ უნდა უსმინო :)

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: WARLOCK თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:21 | კომენტარები: 2040

    ციტატა: TraVisa
    მაგრამ ტრადიციული ჰევი <<< ჟანრს ვგულისხმობ ) მაინც დარჩება უკვდავ მუსიკად სანამ დედამიწაზე ივლიან ისეტი ადამიანები ვინც მუსიკას გრძნობენ !!!

    ხო მასეა აბა რაა ბლექ საბატს,დიოს და ოზზის არასდროს დავივიწყებ მე :)

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:16 | კომენტარები: 3696

    WARLOCK,
    აუუუუ ვერა ხარ ხო იცი :D:D
    მე მაგ სიმღEრა მაგალითად მოვიყვანე იმ პონტში რომ ჰევი მეტალი უკვდავია
    არასდროს არ მოკვდებათქო იმიტომ რომ ტექსტი აქვს ეგეთი

    ჰევი მეტალი უკვდავია იმიტომ რომ ყველაზე დიდი მოვლენა იყო მუსიკალურ სამყაროში
    80იანები წლების დიდება და ზეიმი
    ხოდა რაც არ უდნა მოხდეს, რაც არ უნდა პოპულარული იქცეს სხვა ჟანრები ეგ ჟანრი არასდროს არ მოკვდება იმიტომ რომ არამარტო ჟანრადაა ქცეული არამეთ უკვე მცნება ჩმოყალიბდა ასეთი
    ჰევი მეტალი არის დესიც ტრეშიც ბლექიც ფავერიც და ყველაფერი
    ნებისმიერ ლაივზე გინდა დეს მეტალისტები იყვნენ და გინდა გლემერები
    ყველანი ხმარობენ სიტყვას ჰევი მეტალი და ყველას შეგვიძლია ვუწოდოთ ჰევი მეტალისტი

    მაგრამ ტრადიციული ჰევი <<< ჟანრს ვგულისხმობ ) მაინც დარჩება უკვდავ მუსიკად სანამ დედამიწაზე ივლიან ისეტი ადამიანები ვინც მუსიკას გრძნობენ !!!

    ციტატა: KnightStanley
    ისა მართლა ბოდიშიტ წეღან აირონ მაიდენ ფანს ვებაზრე სკაიპში და რაღაც ყ... ბა მიქნა და ყველას დაგცინით გაივლის მალე

    მე ქართველი არ არის ??????
    რაო რა მინდა გურამიკომ ?

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Knight Stanley თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:11 | კომენტარები: 777

    ბორნ ეგეინი რააა და პირველი კომენტარი ნახე ?
    კაი ყანწები გაქ
    ?

    ისა მართლა ბოდიშიტ წეღან აირონ მაიდენ ფანს ვებაზრე სკაიპში და რაღაც ყ... ბა მიქნა და ყველას დაგცინით გაივლის მალე

    სიახლე: |ავტორი: WARLOCK თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:09 | კომენტარები: 2040

    Knight Stanley,
    მაგ ალბომის აბლოშკის გამკეთებელი ძაან მაგარი კაცია hurt ძააან სწორედ ბაზრობს ხოლმე.....დესი რა შუაშია მთელი დგეს დესს კი არ ვუსმენ დგეს ფლოიდებისა და ბოუვის გარდა არაფრისტვის მომისმენია....დესსი და დესსი იძახეთ რა....

    TraVisa,
    ხო და არგუმენტად რატო ამბობ მაშინ მაგას რო გეუბნებიან ჰევი მკვდარიაო ჰევის ერთ ერთ სიმღერას ეუბნები და უნდა გაჩუმდეს...

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:07 | კომენტარები: 3696

    ციტატა: nietzsche
    ყველანაირი ცინიზმის გარეშე გავიგუდე სიცილით :D:D:D

    xaxa xaxa

    სქრიმინგი xaxa

    WARLOCK,
    სიმღEრაათქო ბიჭო ასეთი
    ეგ ტექსტი ურევია ვაააა :D


    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Knight Stanley თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:04 | კომენტარები: 777

    დესში ერთადერთი დესი მომწონს და ბრუტალში ნაილის ერთი ორი ვეში ისე დეს ვოლკინგ ტერორიც კაია მარა ისე არა რო ძარღვები მოვიტ.ნა თავის ქნევით და აგრესიით მამაჩემის ყანწები ვიდგა თავზე რქებივით

    აიომი ოოო ეგ სხვა თემააა ეგ ნაღდად ღმერთია მარა ნამდვილი ღმერთის და იესოს მერე და არა იუდას რო იცი შენ

    ეეე არ გაგიტყდეს ვარლოკ მარა ახალ დაბადებული ვარლოკა ბორნ ეგეინის ალბომის აბლოჟკაზე იჩითება ნახეთ

    სიახლე: |ავტორი: WARLOCK თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:04 | კომენტარები: 2040

    TraVisa,
    არა ისე ამბობთ ამ სისულელეს ღმერთმა შექმნაო რავიცი...თუ აიომს გულისხმობთ მაშინ ბზ არაა

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: Knight Stanley თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:02 | კომენტარები: 777

    WARLOCK,
    რა ღმერთს გმობ შე ჩემა რა ხარ ეგეთი ტოოო ეგააა ზუსტად დეს მეტალი და დამპალი მუხის ხერხვა ბრუტალი რო ასატანისტებს ხალხს უსმინე ჰევის და ჰარდს სატანა კი არა ჩემი ყ..ც ვერ მოგეკარება hahaha
    და ნუ გმობ ღმერთს კაცურად

    დესში ერთადერთი დესი მომწონს და ბრუტალში ნაილის ერთი ორი ვეში ისე დეს ვოლკინგ ტერორიც კაია მარა ისე არა რო ძარღვები მოვიტ.ნა თავის ქნევით და აგრესიით მამაჩემის ყანწები ვიდგა თავზე რქებივით

    სიახლე: |ავტორი: nietzsche თარიღი: 9 აპრილი 2010 21:01 | კომენტარები: 1350

    ძმაო შენ გროულინგი გევასეაბ და ჩვენ ქლინი ვოკალი და ამაში მემგონი არის დიდი განსხვავება და ამას ვიძახით რომ ქლინ ვოკალს ვერადროს ვერ აჯობებს

    მეც მევასება ქლინი ყველაზე მეტად ;)
    მაგრამ დესს ქლინი იშვიათად უხდება ისევე როგორც თრეშს :)
    სქრიმინდი

    ყველანაირი ცინიზმის გარეშე გავიგუდე სიცილით :D:D:D

    --------------------
    სიახლე: |ავტორი: TraVisa თარიღი: 9 აპრილი 2010 20:57 | კომენტარები: 3696

    WARLOCK,
    ო რა ბანალური და ძალით იუმორისტი და მიზმოლი სასტავი ხართ
    სიმღერაა და ის ჩავრთე დიალოგში
    გაგირტყით მთელ დესზე ეგერ ამ სიახლეში რობიკომ უნდა იწიკვინოს
    წავედი მე :D
    არ მოგიშლიან ნერვებს ეს კათარზისის ხალხი wink

    --------------------
    ინფორმაცია

    ჯგუფ Guest-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

    საიტზე შესვლა

    ძიება საიტზე



    გამოკითხვა



    Copyright © 2010 Mono.Ge